Muestra de marca y tagline para Closeness, everything togeteher
Contexto

Closeness is a fibre and mobile company operating mainly on the Costa Blanca. In recent times, the brand has opted to grow in other neighbouring towns. Soon it intends to evolve its business, offering not just telephony but also energy in the area. Closeness understands that to undertake these two moves it must have a strong brand with a clear, recognisable value proposition – one allowing it to compete in a more differentiated way in a highly saturated sector, in turn positioning itself in a new segment.

Animación que recoge distintas capturas de la APP de Closeness
Alguien interactúa con la web de Closeness desde el sofá
Dos mujeres en un sofá y una de ellas con expresión de mucha alegría
Un móvil que muestra las tarifas de Closeness
Cartel publicitario de Closeness con la leyenda: Hoy fibra y móvil, mañana energía, con la foto de un niño con gafas de realidad aumentada
Reto

Create a clear value proposition along with a differential brand positioning in line with the new business reality.

Territory.

Everything is possible together.

Animación de la marca de Closeness
Cartel publicitario en el que anuncia la conexión entre Calpe y Benitatxell
Cartel del precio de un iPhone con Closeness
Colección de imágenes e identidad visual de Closeness
Imagen del botón de la APP en el móvil
Recreación de una conversación por el chat de la APP

0 %

Kids. Agencia Estratégica Creativa © 2024