In an unsettled world, we need certainties. Today’s society needs brands that create change, that are truly relevant due to their deeds, not just because of their stories. Transformative brands, authentic brands.

This is what branding is all about. To mean something to someone. Generating trust, credibility and – why not? – feeling.

Our responsibility is to find the truth, your truth. That unique, relevant truth that makes your brand your most valuable asset. By wrapping ourselves up in your story, we find the best way to ensure it connects honestly with your audience.

Qué hacemos en Brand Strategy

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Brand audit and diagnosis

Before we start, we need to know where we are starting from. So we analyse your brand for subsequent decision-making.

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Consumer insights and market trends

Relevant brands are built in a way that is consistent with consumers and context. Thus, we help brands achieve growth by analysing a constantly evolving environment and interpreting the data.

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Brand platform and positioning

We define your brand and a value proposition that connects with your business and its reality.

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Brand narrative

Your own narrative to inspire and convey your core values and personality.

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Brand purpose

We strive so that you can create products, experiences and services that are socially and culturally relevant.

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Brand architecture

Growing in an orderly, intuitive way is also a way of adding value to your business. We help you design the most appropriate architecture model to organise your portfolio efficiently.

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Brand identity

Naming. A good name is the beginning of a good story. We generate naming proposals that project the meaning we desire over time.

Storytelling. We create stories that can explain what moves us. They should mobilise, connect with and inspire your audiences.

Tone of voice. The right words in the right context. This is how we convey our personality, making it tangible.

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Brand Guardian

Brands can be managed from contrasting positions. This is about monitoring, detecting, regulating and improving the various brand activations.

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Kids. Agencia Estratégica Creativa © 2022

¿Qué es el Kit Digital?

Kit digital es un programa de ayudas a la digitalización incluido dentro de los Fondos Europeos NEXT GenerationEU. Está destinado a financiar la aplicación de un conjunto de paquetes básicos que permitirán impulsar la digitalización del sector de PYMES español. Los requisitos necesarios para poder acceder a estas ayudas son ser una pequeña empresa, microempresa o autónomo y estar dentro de los límites financieros definidos por las categorías de empresas. Podeís obtener más información sobre como solicitar el Bono Digital en este enlace.

Sitio web y Presencia en internet, Comercio electrónico

Dominio: en caso de que aún no dispongas de un dominio de tu web, se te dará uno durante un plazo mínimo de doce meses. La titularidad del dominio será tuya por completo.

Hosting: también tendrás a tu disposición el alojamiento de la página web durante un plazo mínimo de doce meses.

Diseño de la página web: como parte del servicio tendrás la estructura de la web, con un mínimo de 3 apartados. Se consideran páginas o apartados de una web, elementos tales como: página de inicio (Landing Page), presentación de la empresa, formulario de contacto, descripción de productos, datos de contacto, mapa del sitio (sitemap), etc.

Web responsive: tu web se adaptará perfectamente a cualquier tipo de dispositivo.

Accesibilidad: el diseño de tu web cumplirá con los criterios de conformidad de nivel AA de las Pautas WCAG-2.1.

Posicionamiento básico en internet: la información de tu pyme será indexable por los principales motores de búsqueda (On-Page).

Autogestionable: dispondrás también de una plataforma de gestión de contenidos para que puedas modificar los contenidos de tu web sin necesidad de ayuda.

Optimización de la presencia en buscadores (SEO básico): análisis de palabras clave, SEO On-Page de 2 páginas o apartados, indexación y jerarquización del contenido.

Multidioma: se te dará la opción de tener tu web preparada para el multidioma y traducida a un idioma, además del castellano.